Sol Sol Sol

Idag hade vi rehabiliteringsprov, det gick bra tror jag :) Eller hoppas det iaf hehe! Sen Hade vi lite svenska och efter de gick jag ner på stan och införskaffade mig ett par gröna leggings och en grå tunika. Handlade även ett par urgulliga shorts till niina och en hellokitty figur att sätta på hennes foppatofflor :) Från mig och robert alltså. Hon fyller inte år direkt utan det är bara kul att göra henne lite glad (bortskämd) HAHA.

Innan facket kom idag på arbetsmiljön satt vi ute lite och solade oss, och jaaa fy vilken J'la bonnabränna jag har :( :P
När jag kom hem hit sen så Lagade jag lite mat, potatis/köttfärsgratäng med mosarella ost, GOTTI!

Sen tog jag min cykel för tredje gången upp till stan för att köpa jordgubbar, endast 25 kr på torget, klart man slår till :D
Så idag har jag fått motion så det bara skriker om det.
Cyklade till skolan i morse och sen hem efter provet, sen upp igen till svenska och sen hem efter arbetsmiljön, sen upp igen efter maten och sen hem igen :P jaa bra jobbat!

Vet inte om jag skrivit en veckoplan för denna veckan men jag gör det igen iaf :P haha


Onsdag
skola 08.30-12.00
Mammas ljusparty 18.30
Tvätt tid 12.00-17.00

Torsdag
Skara 17.00-18.15

Fredag
LEDIG

Lördag
Ullared på dagen?
Jennys inflyttningsfest? Eller det var på lördag jenny va? :D hihi

Söndag
Dop 16.00 kanske (om jag orkar) :P det är ändå ingen jag vet direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0