söndagens första inlägg

Vaknade vid 9 idag och var så jäkla trött, inte konstigt egentligen jag gick ju inte och la mig för en vid 2 tiden i natt. Men iaf så tänkte jag äh jag sover en timme till och ställde om klockan och blundade, men jag kunde verkligen inte somna, jag började känna mig piggare så när klockan var 9.04 gick jag upp och drog på mig mjukisar och luvtröja, gick ut och tog en lång promenad idag igen :) Helt underbart verkligen.. Men nu måste jag duscha lite sen ska jag slänga i mig lite frukost för magen kurrar lite här nu :P hihi

pusss så länge!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-06-15 @ 10:26:13
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0