Studentfirande

Skola idag först mellan 8-9.30 sen när stan öppna vid 10 tiden gick jag dit och köpte mig ett nytt vitt linne på hm och en tunika/linne typ att ha till leggings på sisters (ska ha den idag) Sen köpte jag även med mig två rosor och champagne och cider, cidern ska jag ha själv på måndag men champagnen ska kusinen få tänkte jag :)

Så nu sitter jag här nyduschad ska snart börja fixa håret lite och klä på mig lite kläder. Mattias sprang ut runt kvart i 2 på kavelbro sen blir det kortege. Ska bli kul att se alla glada studenter. Man vet ju själv hur lycklig man var och framförallt hur jäkla kul man hade de.

Hepp dags att föna håret..

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0