toooorsdag

Ingen skola idag, skönt de..Däremot var de dags för basutbildningen kl 15.00. Efter att den var slut hade jag tänkt dra mig mot skara men inte tydligen, den slutade senare än jag trodde..tråkigt..
Men iaf då hann jag hem och fortsätta plugga och sen kollade jag och robert lite på film sen har vi hunnit tvätta samtidigt och hunnit vart iväg och handlat lite..

Imorn fredag så är de studenten, jaa ett helt år sedan man själv stod där och hoppa och sjöng, längtar tillbaka till den lite faktiskt. Men i år så tar både roberts syster och min kusin så de blir dubbelt upp.
Men det ska bli kul att se.
Men för min del är det först skola 08.00-09.30 sen ska jag snabbt ner på stan och fixa några rosor och så, måste hitta nåt jag kan ha på mig också :P HAHA sent ute men ändå.

Nu ska jag fortsätta plugga för tro det eller ej jag är inte klar än fiiifan va svårt de är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0