Ingen uppdatering

Hepp blev ingen mera igår eftersom pappa inte hann installera virusprogrammet på min dator, han skulle göra det idag så sen lär jag sitta mer vid datorn iaf!

igår var det kul iaf! Vi hann fixa klart musiken, det mesta iaf, och vi åt pizza och innan vi skulle åka hem körde vi buzz music quiz det var kul, första gången förlora jag och kom sist, men andra gången vann jag :D

Idag ska vi iväg till niina och fira henne lite vid 11 tiden, sen ska jag plugga lite på eftermiddagen/kvällen se så lite saker kanske kan bli färdigt idag med :) Vore skönt!

Aja nu ska jag hitta på nåt annat skoj..

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

vi ska ut på torsdag, förfest hos jeessi sedan bogrens. skitkul att du ska med.

2008-03-18 @ 11:52:06
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0