LOV

Wei jag fick lite lov iaf har vart ledig sen i tisdags och börjar inte för en nästa tisdag nu :D göttmos. Har lättat min hjärna lite också genom att lämna in 3/3 inlämningsuppgifter varav en muntlig! Bra jobb. Sen så har jag även kommit underfund med att jag ikke ligger efter i excel kursen, för om jag jobbar med 2 kap i veckan från och med nu så är jag klar vecka 15 och på pappret står de att jag ska vara klar vecka 20 :) så jag kan ta de lite lungt och skippa stressen där nu :)

Idag blir de lite party med lina och co :) Ska bli roligt

Har även gjort mig ännu lite mer stoltare precis nu, genom att ringa runt till åkarna och tala om att de inte har någon tränare och så vidare idag, jag som hatar att ringa folk jag inte känner sådär superbra som mina kompis, familj å så. Men nu var de gjort och jag är så stolt ;) haha
Se vad jag kan bli glad för så lite!

Hepp nu ska jag lägga in lite nya låtar på ipoden och ska även skriva en bäst just nu lista här på bloggen var det tänkt! Ska även försöka lägga ut lite bilder här på bloggen som jag inte har lagt ut ännu :P över en månad sedan på vissa alltså ;) Skäms!

image352

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0