Min lediga helg

I fredags slutade jag praktiken redan vid 10 sen åkte jag hem och åt och fixade mig för att sedan ta bussen vid 12.25 till skara, där jag fick skjuts till lidköping, sen var det test :) Alla dom små, hanna, julia, selma och johanna klarade sina tester :) det var kul! Sen missade tyvärr Ida och nathalie men nästa gång sätter dom den för den var bra! Efter de id 5 typ så följde jag med Ida, nathalie och idas mamma till stan i lidköping och kollade på lite kläder och så. Sen var jag hemma vid 7 i Skövde.

Imorse vaknade både jag och Robert hyffsat tidigt så när klockan var typ halv 11 åkte vi in till stan och tygposten där vi köpte tyg till tavlorna i sovrummet, blev ett med lite gröna inslag i, kommer bli as snyggt när vi målat om där inne.. Sen tog vi en fika på rådhuset, sen fixade vi rosa present papper med hjärtan på till Niina :) Och efter de åkte vi vidare till grans och köpte godis och fyllde ett påskägg som hon också ska få imorn när vi ska på kalas där, för att hon fyller 5 år :)

Ikväll skulle jag och Robert umgås med mamma och pappa lite men så ringer mamma och säger att dom är bortbjudna, jävla puckon.. men jag och Robert åker ändå hem och fixar musik, lite excel och min dator och umgås med mallan och john istället! Och bjudna på pizza lär vi bli också, det är rätt åt mamma och pappa, det kan dom gott bjuda på!!!!

Hepp ha de bra alla, uppdaterar mera ikväll kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0