Torsdagen

Praktik idag, fick sluta tidigare idag redan vid 13.30. Tänkte först jag skulle åkt till ishallen tidigare då men  åkte hem och pluggade lite och ska till ishallen nu vid 16.30 som planerat :) 
Tråkigt idag att säga hejdå till min handledare, kommer faktiskt att sakna henne. Hon har vart skit bra, kunde verkligen inte fått en bättre handledare! jag får skriva upp mig på inrigning så kan jag jobba extra även där, det tyckte hon också :D hepp nu ska jag plugga lite till sen ska jag bege mig mot ishallen!

ha de bra alla
/föresten har ju glömt att säga att jag numera är blond igen ;) (lycklig) Jag som väntat så länge nu..Äntligen! Blev verkligen super nöjd, nästa gång blir de ännu mer slingor, men får ta lite i taget :)

pussss

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

tycker du blev så snygg i blond igen:)

2008-03-15 @ 23:46:30
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0