Åh vilken härlig dag....typ

Dagen började bra när jag vaknade vid 06.30, trodde jag skulle vara helt död men var faktiskt rätt pigg med tanke på att jag gick och la mig typ ett... :p När jag kom till skolan var det först etik lektion (dagen är fortfarande bra) Sen föll allt bara, fyyyyy va pissed jag blev.. Ingen kommentar varför men ändå..där var hela min dag förstörd...Men det löste sig sen iaf..

Efter lunch skulle jag och en i min klass på möte med skolverket (vi blev uttagna) som jag säkert har skrivit i ett annat inlägg innan..Gick och bra..Men när det var klart så var kl bara halv 2 och vi ville ju inte gå tillbaka till lektionen egentligen så vi gick upp till datasalen och jobbade med fördjupningsuppgiften en timme sen gick vi till lektionen en stund :P haha..

Sen efter skolan mötte jag lillsyrran så vi gick och fikade och myste! Skulle egentligen kollat på när hennes lag spelade match idag för hon skulle inte spela men hon hade blivit uttagen nu så då åkte jag hem, jag ville inte stå och kolla själv och sen så har jag lite jobb här hemma med excel också..

Ne nu ska jag plugga.. Hörs senare

Föresten glömde berätta en kul sak som hände igår när jag hade hängt upptvätten i tvätt stugan och skulle gå och hämta grejjerna vid tvättmaskinen..då kom en kille

KILLEN - Du vet du vad de är för datum idag är det inte den 7 eller nåt
JAG - hmm ne de måste vara den 5 idag
KILLEN - Nej de tror jag inte för morsan fyller år den 5:e
JAG - Jo men de är den 5:e idag för jag var på möte idag så de minns jag
KILLEN - Aha okej (stirrandes på almanackan i tvättstugan) När fan fyller hon år då?!?!?


HAHAHAHAHAAHAHHAHAAH :P
Lät kul iaf när man hörde honom stå där och fundera vad de var för datum och när morsan fyller år liksom:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0