Åhh lovli friday

Vädret herregud liksom <3 Så himla underbart!
Idag var jag bara i skolan 9-9.30 en hel halvtimme alltså ;) Hade lite handledning inför fördjupningsuppgiften..Sen gick jag hem till östermalm.

Jag och Robert tog en sväng till biltema eller vad det nu heter och kolla läget..Sen åkte vi till coop och han hämta ut sin biljett till where the action is..skit dyr var den och tyckte jag.. Vi köpte varsin glass sen åkte vi hem och här är vi nu, har nyss ätit lite mat :)

Idag vid 4 tiden ska jag till skara, helt ärligt, orkar jag? Fick höra en rolig kommentar igår..tråkigt..JAJA längtar tills jag sitter här hemma vid halv 8 igen då blir de film...:)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0