Dåligt

Ja verkligen dåligt av mig, ingen uppdatering igår, fy linda :P haha
Men igår fanns liksom ingen tid, satt inte en sekund vid min dator ens, hade iaf etik lektion i skolan sen fika jag med mamma och riitta på stan sen handla vi på willys och när jag kom hem lagade jag och robban mat och efter de drog jag till skara direkt. När jag var hemma från skara vid kvart över sju jaa efter en väldigt försenad bussjäääää'''vl så åkte vi hem till lillasyrran som fyller år på söndag egentligen men vi fira henne igår, vi åt tacosallad och åt jätte god paj med vaniljsås.

Men till dagens då.
Idag ska vi till borås djurpark, vädret ser ut att hålla i sig och bli fint också, skönt de!
Mys ska det bli att gå på djurpark med roberts mamma, ove, malin elin och lilla niina och så jag och robert såklart :D hihi

Kanske hörs ikväll med lite bilder från dagen.. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0