Djurparken

 En hel mysig dag på boråsdjurpark idag. Ja verkligen. Ät lite medhavd mat och fikade.
Och självklart kollade vi på massa djur, och niina sken upp som en sol hela tiden, hon tyckte det var kul.

MASSOR av pics från idag;

     

Bild 1 Roberts bil
Bild 2 Baby
Bild 3 Fula kameler
Bild 4 Jag
Bild 5 Robert älskling



     

Bild 1 Niina rider ponny
Bild 2 Elefant
Bild 3 Elefanterna
Bild 4 Stuts
Bild 5 Girafferna

     

Bild 1 Bråkar lite :P
Bild 2 Vi äter
Bild 3 Vattenfall
Bild 4 Niina sötnos och älsklingen
Bild 5 Apa

     

Bild 1 Gris
Bild 2 Robert sitt vid grisen lite HAHA
Bild 3 Linda
Bild 4 Jag igen
Bild 5 Pingvin


 

Bild 1 Säl
Bild 2 Robert baby



            

Kommentarer
Postat av: jenny

myyyys, där har jag inte varit sen jag var liten :)

2008-05-24 @ 19:48:54
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0