Föreläsning + Stan + Skara

Idag trodde jag först att jag skulle vara ledig men icke, det skulle vara föreläsning vid 10-12. Jag pallra mig upp och kom dit där en av våra lärare säger

- nämen hej linda, vad roligt att du är här, vi får hoppas att det kommer några mer av din klasskamrater, jag menar vi hade ju inte lagt in det som obligatoriskt idag

- WHAT :S

Fyyyy jag som behövde sova..men jag kan ju säga att föreläsningen var bra iaf, men ändå..


Sen cykla jag hem och jag och robert tog en tripp upp till stan och ströga lite, köpte mig ett fint turkos/ljusblått tublinne på hm, endast 50 kr :D gött haha. Min favvo färg ock.

Sen åkte vi hem och här har jag legat nu framför datorn sen dess..Gött de, för nu ska jag snart cykla upp till stan igen för att ta bussen till skara, dags för lite styrke och rotationsträning för tjejerna.


 
Jag förklarar något och johanna lyssnar verkar hålla med haha
minns vekligen inte vad vi pratade om men..


Pusss Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0