Gårdagens

Igår vid 10.30 åkte jag, sofia och lina ner till göteborg. Samma tåg som robert och robin åkte med. Det blev lite nya saker eller iaf en ny kjol från hm och en t-shirt lite pösig från Zara med röd text på, snöggt ;) Sofia och Lina hitta också lite saker :) Vi åt  lite buffe med taco, pizza och sånt, gott! Sen vid 4 tog vi tåget hem.

Ja alltså orkar inte skriva så mycket mer än att kvällen var jäkla roligt! Kanske skriver mer senare om jag orkar men inte just nu :D Nice 1 maj iaf! Med allt därtill ;) hehe


Just de ja föresten alla vänner så har jag beställt jag har aldrig kortleken nu, så den lär följa med på fester framöver :D KULKUL! Den fanns ju ingenstans i stan slut överallt, riktigt poppis, så jag beställde den på nicotexts hemsida :) Den kostar 99 kr i affären och här fick jag betala 104, ingen fara tycker inte jag iaf :D

image456

Sådär nu väntar jag på att älskling ska komma hem.. Sen blir de myskväll till max här hemma med ostbågar som jag är så sugen på och tacos och några bra filmer! SUPER!

Men nu måste jag plugga tills han kommer, måste få tummen hur **** och göra de nu, nån som kan hjälpa mig med tips hur jag ska göra för att ta tag i saker? HELP SOMEBODY? hehe

pusss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0