Godmorgon

vaknade vid tio idag :) Och är faktiskt pigg, skönt!
Jag är forfarande ledsen och arg över minnet, men robert gav mig en tröst att vi kan ju iaf försöka fixa det innan du drar förhastade slusatser, fråga nån som vet. Liksom eftersom de kopplas i som vanligt det är bara de att disken inte kommer upp :( jaja vi får kolla på de, sen får jag hoppa från balkongen då! Nejdå men ledsen blir jag iaf..

Igår hade jag lite egen myskväll, satt vid datorn och kollade på film + ostbågar och godis mums!
Jag kollade på en film som hette The Nanny Diaries, den var faktiskt rätt bra tyckte jag :) Mysig liten film, men ändå blev man lite arg på mamman ibland.

image458 


Kommentarer
Postat av: lina strandberg

jag gillar den också:)

2008-05-04 @ 18:24:43
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0