Ja vad fan ska jag göra nu då?

HELA MIN JÄVLA KVÄLL ÄR FÖRSTÖRD!
Okej det verkar kanske konstigt det här för många men det är iaf mitt extra minne jag har till min dator, det funkar inte, när man sätter i det i datorn så händer de inget och de låter konstigt och ;S Jag vet inte varför! Men problemet är bara de att ALLT ja verkligen ALLT jag har sparat ligger på det där J'VLA minnet..Som tur är har jag ju sparat alla bilder på cd skivor men vad fan de var ju bara 1/6 av allt, Tänk all min musik, filmer, dokument, videoklipp och massa mer som ligger där och som jag inte kan öppna, FY FAN OM JAG INTE FÅR IGÅNG DE NU :'(
Jag som hade satt mig ner för att plugga men där försvann humöret direkt och sen när jag tänker efter så ligger ju  några av mina färdiga skoluppgifter därpå också...ååååååååååååååååå

typ 200 gb åt helvete KUL KUL KUL NOOOOOOOT!

Har lust att bara skrika rakt ut.. fifan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0