Lite frågor, varsegoda gört ni med

Namn:
Ewa Linda Jennifer Bladh

Vad drack du senast:
Mjölk

Vad gjorde du igår kväll:
Var på inflyttningsfest i Karlstad

Hur många hamstrar har du haft:
Inga alls faktiskt :P

Kan du gå ner i spagat:
NejNej!

Vad ska du göra i kväll:
Myskväll med min robert

Vad ska du göra i morgon:
Vet inte

Senaste inköp:
Leggings

Senaste film:
Dreamcatcher


Vad har du i ditt fönster:
Blommor/Gardiner/Lampa

Tycker du om att cykla:
Ja det är skönt

Vem sov du över hos senast:
Robert /Fast nu sover vi över hos varandra jämt eftersom vi bor med varndra :P HAHA

Vem sov över hos dig senast:
Robert /Fast nu sover vi över hos varandra jämt eftersom vi bor med varndra :P HAHA

Vad ska du göra nu:
Ta en sväng med bilen

Vad ska du göra sen:
Kolla på tv

Vem träffade du sist:
Robert (nu) Sen var det väl massa folk på inflyttningsfesten igår I guess

Vem skulle du vilja träffa nu:
Vet inte, mina vänner och the family kanske :P

Sjunger du i duschen:
Vem gör inte de? :P

Vem ringde du senast:
Roberts mammas sambo

Vem ringde dig senast:
Mamma kanske

Hur länge sov du inatt:
Oo länge, sovmorgon idag, typ 10 timmar kanske

När ska du gå och lägga dig ikväll:
Sent

Vad gjorde du för tre timmar sen:
satt vid datorn

Vänner du kan berätta allt för:
Ni vet själva

Har du badat i år?:
Japp men inte ute :P

Vad heter du just nu på msn:
Linda - liiindab.blogg.se

Hur många syskon:
en lillasyster

Kär i någon just nu?:
Ja i min lilla robert

Känner du någon som heter likadant som dig?:
Jag har träffat nån iaf, senast igår ;) hehe

Favoritsläkting?:
allihopa är goa :D

Morgontrött?:
Ne faktiskt inte

personer du kan lita på till 100%?:
Vänner, familj, älsklingen <3

När är du född?:
Det bästa året såklart! 1988

Var vill du bo?:
Nån större stad kanske vet inte riktigt, skövde är rätt okej så länge

Nuvarande hårfärg?:
Dum blondin ;D

Riktiga hårfärg?:
Ljusbrun eller nåt

Ögonfärg?:
Blåa är dom

Vad läser du för bok nu?:
Jag läser ingen just nu men p.s jag älskar dig blir nästa projekt!

Vad har du för parfym idag?:
Gucci

Vill du ha barn?:
Ja lite längre fram så :)

Hur stort är ditt rum?:
Ja nu var vi här igen, hemma hos mamma och pappa så ja helt okej lagom rum men nu bor jag ju med robert och då har vi en hel lägenhet på 58 m2 :D så så stort bor jag då..

Har du tv/dator i ditt rum?:
Japp här finns det tavlor och 2 datorer (varsin såklart, annars klarar vi oss inte) :P

Hur många converse allstar skor äger du?:
Ett par, älskar dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0