Lördag morgon

Japp idag igen så försov sig robert :p HAHA men seriöst så tror vi att det är nåt fel på hans klocka, för han hade inte stängt av den nu säger han, men jag tror han behöver en ny, den har han haft ett tag vad jag vet ;)

Men iaf jag gick upp vid 9 idag, plockade lite här i lägenheten sen diska jag lite och åt frulle. Nu ligger jag och läser lite bloggar och självklart skriver blogg själv ;) Idag drar vi upp till johanna och koffe på lite inflytningsfest i karlstad,kommer komma lite sent eftersom älsklingen jobbar 6-18 idag..Det blir att fort packa in grejjerna i bilden och åka på momangen när han kommer hem..

Nu idag ska jag bara ta det lungt, får se om jag orkar dra mig upp till systemet idag, borde ju de om man vill ha nån spiiiitt:P men annars tar man vad man haver hemma i vårat stooooora utbud :P


Hepp back tooo business, läsa bloggar


 Adam Tensta - My cool


Kommentarer
Postat av: lina strandberg

Ha det så kul ikväll då sötnos:)

2008-05-17 @ 10:51:39
URL: http://liiiinas.blogg.se/
Postat av: lina strandberg

föresten, jag kan ses nästa vecka men bara på mån och tis för ja ska till stockholm på onsdag. Mässa med jobbet och är borta till lördag kväll. LOVE

2008-05-17 @ 10:54:10
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0