Massa fixande och donande

Har precis diskat lite..Nu blir det duschen snart. Även idag som igår har jag fixat lite här hemma med lite saker, hängt upp tvätten som inte fick plats igår så nu hänger det tvätt i hela lägenheten :P haha. JAA så går det när torkrummen suger fi*****a här nere, skulle minst behöva 2 hela dagar för att de ska bli helt torrt.

Har även kollat på en jätte bra serie som började idag på 3:an kl 20.00 Life hete den, skit bra, typiskt sånt jag gillar, lite polisserie sådär eller hur man nu ska säga..Nästa tisdag kl 8 är det jag som sitter bänkad framför tv kan jag säga ;)

Har även gjort klart 2 av 3 kapitel i excel boken nu som var kvar tills provet på torsdag..Så nu känns det skönt, imorn blir det att göra sista kapitlet + lite repetition så lär jag vara förberedd för provet på torsdag :)
Har även skrivit lite planering inför träningen på torsdag i skara,så nu är jag bra förbered det känns så jäkla gött! Så nu har jag haft mina två fixar dagar här :)

Har även fixat massa massa ny bra musik idag! Eftersom det ser mörkt ut för mitt minne just nu tyvärr :( så lika bra att börja lite här..Fylla på förådet så att säga. Men en sak som är så jäkla gött är att jag har hittat garanti beviset, det som jag trodde jag hade slängt eftersom jag inte hitta de när jag letade i lördags..GÖTT! Då blir det ett nytt minne iaf i vilket fall som helst.. Oj haha kanske redan har nämt de här i bloggen???:S men men

ja just de ja duschen var de visst ja :P
pussss'


image465
Onerepublic - stop and stare  (tummen upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0