Min dag

Sofia hämtade mig strax efter 11 idag, så då drog vi till tibro, kollade i lite möbelaffärer, gick vilse i möbeloutlet ;) nästan iaf..Kollade på lite kläder och hade väldigt trevligt och kul, Sen gjorde vi systemet också, gick ju väldigt bra, jobbigt att dom inte har självbetjäning där bara..Sen åkte vi tillbaka till skövde och kollade på biltema, sen blev de coop, maxi och rusta :P sen åkte vi in till city och parkerade bilen på commers och gick in och kollade lite där :) Sen handla jag lite på willys, och sist så åkte vi iväg till yet på mariesjö och tankade, sen släppt sofia av mig hemma på östermalm och åkte till skultorp för att hämta tobbe som hade vart iväg och jobbat :)
Sådär ja..en snabb resume från dagen..Rolig och mysig dag med dig!

Nu har jag och älsklingen ätit lite och jag ligger vid datorn och checkar lite bloggar och han sitter och kollar på dåliga tv program :P

hehe

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0