Min lördag och söndag

Igår lördag träffade jag lina och jenny på stan :) Gick och kollade lite i affärer och följde med när dom åt på riviera.
På kvällen när robert kom hem vid 7 hade jag redan packat och gjort min i ordning för lite fest, vi drog nämligen upp till karlstad för att gå på lite inflyttningsfest hos Johanna och Koffe. Vi var uppe vid 9 tiden typ och då lämnade vi grejjerna hos roberts mormor och morfar (som inte var hemma) Utan roberts mamma och ove hade lånat lägenheten så vi skulle också sova där, sen skjutsa ove och anneli oss till festen.

Det var en jätte fin lägenhet, jätte fräsch, men dom betalade också för den så att säga ;)
När vi kom dit kände vi oss lite efter alla var typ redan fulla, så det var bara att börja dricka för att komma ikapp..Kul hade vi iaf :) När dom drog in till stan vid halv 12 så hämtade ove och anneli oss så stannade vi på max för lite natta mat, sen åkte vi till lägenheten och åt och gick och lade oss..

Åkte hem till skövde vid halv 1 tiden när vi hämtade några killar till som skulle med, som hade sovit hemma hos koffe och johanna :) Väl hemma åkte vi och handlade och skämde bort oss lite med lite pizza..

Nu blir det en lugn kväll med massa mys och tv, kanske en film också vi får se.


      

Bild 1 Jag
Bild 2 Koffe och en gammal klasskompis till han
Bild 3 Johanna
Bild 4 Jag och Johanna
Bild 5 Folk i hallen
Bild 6 Robert och två killar
Bild 7 Min lilla älskling






Kommentarer
Postat av: jenny

du är såå söt, trevligt var de på stan :) <3

2008-05-18 @ 16:59:49
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: lina strandberg

snygging! <3

2008-05-18 @ 22:18:07
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0