Min torsdag

Började skolan idag vid 10 och skulle då ha en föreläsning, det skulle komma en äldre dam vid namn elsie johansson, hon har tydligen vart med i tidningen och så:) Jätte söt var hon, pratade om massa kostråd och hälsa och sånt, lite intressand faktiskt! Sen på min lunch vid 11.30-13.00 så hämta robert mig såvi åkte till hans mamma och niina och hälsade på, fikade lite och så..Sen vid 13.00 hade jag prov i excelkursen slutprovet, uuuuuuuhh fy fan va svårt det var..ångest hej! Borde pluggat mera. Om jag får G på detta heter jag arne... jaja

Vid 16.30 åkte jag med bussen till skara där träningen började vid 17, var så fint väder ute så vi var på gräset i den underbara solen, jätte skönt, sen åkte jag hem vid 18.30 och handlade lite på willy och sitter nu här och kollar på efterlyst..Nepp ska fortsätta kolla nu :)

image468 Söta hörlurar kanske borde köpa? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0