Na Na Na Na

Kom precis in har legat ute på balkis (balkongen) och solat lite, helt underbart! Solen tar lite känns det som, det bränner som tusen när man ligger där ute, gött. Gick in nu för jag blev så svettig ;) Måste vila mig lite inne och skriva ett inlägg på bloggen såklart.

När robban kommer hem blir det som sagt grillmys, vi bestämde oss för att vi ska köpa en engångs grill och åka upp till billingehus och sätta oss och mysa till det med lite grillad korv, sallad och godis, ska nog grilla lite marsmalows och, me like :D

Imorn ska jag åka till gbg med min syrran, ska bli kul, inte för att jag är rik men det ska bli kul att bara åka iväg en sväng me henne och ha de lite kul :)

Hepp ska ute på balkongen och slappa lite till, tills robert kommer.

Ha en bra fredag + helg pusssss

 ha ha jag idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0