Ny uppdatering

Vaknade imorse vid 5 tiden av att roberts mobil ringer, och ja han hade försovit sig så fick kasta sig upp ur sängen för att på typ 2 minuter ta på sig kläderna och ta sig till samåkningsplatsen. Jobbigt för då vaknade ju jag med men jag somna om igen och vaknade av min egen klocka vid 8 snåret. Tog mig då upp till skolan och skrev ut två av mina arbeten och lämnade in dom :) Gött då var de ur världen, typ iaf!

Efter de så åkte jag med bussen hem till mamma så jag var där kl 10 och hämtade lite musik sen åkte jag hem med 11 bussen och när jag kom hem lagade jag mat, idag blev det tacopaj :)  mmmm! Så nu blir robert glad när han kommer hem hoppas jag och får maten serverad (IGEN) :P hehe.

Ska till skara, åker med 15.20 bussen, idag är det lite träning på is 16.00-19.00.
Sen blir det lite myskväll hemma med min lilla älskling <3


P.S FY FAN VAD DET REGNAR/HAGLAR UTE NU, och jag som ska cykla upp till stan :S :(

Såhär ser det ut just nu..





taget från balkongen med lite zooooom ;)

Kommentarer
Postat av: annaanna

liiiindiiis vad duktig du är med arbetena! hihhi.. var bor ni nånstans? här regna det pyttelite.. lokala skurar.. hihhi.. ha en bra helg.. kram!

2008-05-16 @ 16:07:28
Postat av: Anonym

2008-05-16 @ 16:08:36
Postat av: lina strandberg

sötnos jag märkte hur mycket det regna ute.. tänkte cykla hem i det men då sprack det upp o solen lös på mig!

2008-05-16 @ 23:54:46
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0