Ny vecka, ännu mer ångest

Varför kan jag aldrig fixa saker i tid? DUMMA DUMMA MIG!
Nu sitter jag här igen och ångesten börjar smyga sig på mig IGEN...
Jag skulle verkligen behöva gå en kurs i hur man tar tag i saker.

ATT GÖRA
Laguppgiften (Tisdag)   KLART!!!
Excelprovet (Torsdag)
Måste städa min garderob  KLART!!!
Arbetsmiljöuppgiften   KLART!!!
Fixa alla mina papper vid sängen  KLART!!!
Städa  KLART!!!
Minnet

Mitt liv är.....

Kan jag inte bara sätta mig ner och göra detta, det kommer inte ta lång tid vet jag men ja jag vet inte vad jag tänker med ibland, eller typ jämt...Att bara få det här gjort skulle göra att den här stora stenen släpper från mitt hjärta och jag skulle bli mycket lättare direkt..Jag skulle kunna gå från allra längst ner i botten upp till himlen!




Föresten så kollade jag och Robert på en film till igår
"Life as a house"
Jag råkade som vanligt somna men jag får kolla klart den nån dag för den verkar rikigt bra..

image464

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

vad mycket du hunnit med iaf tyckler ja :D men nu går du i skolan igen väl? lovet är slut? :P

2008-05-05 @ 20:21:55
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0