Överaskad? Något!!!

Igår när vi kom hem från borås gick robert iväg och spelade fotboll med robin, koffe och sandra. Jag fick följa med med orkade inte, så jag drog på mig myskläder och satte mig vid min bärbara dator i köket och lyssna på lite bra musik osv. Men vid halv 9 typ ringer det på dörren, skönt tänkte jag då är det robert som kommer. Jag öppnade direkt och då står robins bror och typ 6 kompisar :S help! alltså jag har träffat och pratat med han förut men dom skulle tydligen vara här på kvällen med robin, koffe, sandra och robert. Men tänk er själva där står jag i gråa mjukisar och färjestad t-shirt och ser allmänt skabbig ut HAHA. Men iaf dom fick komma in och sätta sig i vardagsrummet menads jag satt i köket.

Jaaaaaa och vem tror ni jag ringer direkt? Jo robert
Ursäkta liksom.. PINSAMT till max och sen att varken robert eller robin eller nån annan av dom var här..

Sen kom robert o co, jag fick ju snällt byta om till jeans och tröja, sen satt vi i soffan och pratade, eller rättare sagt dom pratade jag var så jäkla trött.
Alltså min plan var ju att jag skulle sitta i köket vid datorn i mjukisar och bara ta det lungt och Robert, robin, koffe och sandra skulle vara i vardagsrummet och "festa". Men som sagt vi fick lite mer gäster där ju..
Kan ni förstå att jag blev sur?
BRA!

Sen följde iaf jag med upp till stan där jag träffade sofia och malin i bogrens kön. Sen blev det mc donalds en sväng där jag även träffade Julia, det var läängesen.
Sen hade vi en väldigt rolig hemfärd på cykeln till östemalm ha ha. Jag, Robert och Robin på min cykel,vilken syn. Kul var det iaf.

Nu ska jag snart upp till stan och köpa present till min lillasyster som fyller 17 år idag, Grattis gumman <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0