På balkongen

Jepp idag blev det kvällsmat på balkongen i kvälls solen :) MYS!
Sen kollade jag på rent hus kl 20.00 i 4:an tror jag de va,fyy usch hur kan man ha så äckligt hemma eller:S Och jag som tycker de är skitigt och dammigt här ibland, aldrig ska jag tycka och klaga på de, när jag vet hur vidrigt de faktiskt kan se ut..BLÄ! Sen vid 21.00 blev det barnmorskorna på kanal 1. Myys med alla föräldrar som får sina barn. Men nu ligger jag här igen vid datorn, jag har verkligen kört fast när det gäller excel uppgifterna..Kan inte koncentrera mig och just nu ligger jag och tänker att jag säkert klarar det ändå, men fyyy om jag skiter i det nu så kommer jag ångra mig nåt så grymt imorn..MÅSTE MÅSTE klistra fast mina ögon i boken nu och FATTA FATTA! :P

image467Riktigt snygg kjol tycker jag! från tjallamalla kostade drygt 500 kr.
Men jag funderar på att sy nåt liknande själv, nu när jag får lite mer tid över efter alla inlämningar och prov som är på g just nu :) Vore nice!

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

och du ska ju sy en himla massa till mig också? ;)

2008-05-08 @ 13:51:05
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0