Sjukhuskyrkan

Idag vid 9 samlades vi på kss, skulle på studiebesök på sjukhuskyrkan, sådär kan jag säga. Tiden gick inte direkt fort om man säger så, i typ 2,5 timme var vi där..När vi var klara hälsade jag på mamma lite på jobbet sen åkte jag bussen in till stan. Köpte mig lite glass och jordgubbar som jag och Robert ska bjuda på när mamma och pappa kommer sen och firar honom lite i efterskott :)

Jag glömde ju skriva igår på kvällen, men jag gjorde iaf rabarberpaj, mumma. Det blev verkligen lyckat så det satt jag och smaska på igår med vaniljsås också såklart!

Nu ligger jag här och kollar på svampbob och robert äter av maten jag lagade förut :)
Ikväll blir det lite inlines åkning troligtvis. Sen måste jag bara nämna att jag är ledig ons, tors, fre, lör, sön nu också :D:D:D:D Inte dumt alls ;) me like skolan alltså HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0