Slappis + Mamma

Japp en riktig slappis har jag vart idag :) Skönt att få vara det ibland också. Vid 12 tiden gick jag ner med tvätt och sen lagade jag lite mat.. Pasta och Skink/broccoli sås :) Vid 13.23 tog jag bussen till skultorp och jag och mamma låg och solade och jaaa nu äntligen tog jag tag i de och noprade ögonbrynen (i solen sofia) AJAJAJ :P hatar de, men nu ska jag börja göra lite varje kväll så jag slipper detta helvete varje gång ;D Sen åt jag och mamma lite mat. Jag hann även sortera på alla grejjer i "mitt rum" :)

Robert hämta mig vid halv 6 tiden och vi åkte och handlade lite mjölk, nu ligger vi här hemma och kollar på tv. Hoppas på att han orkar gå ut lite sen, men man vet ju aldrig ;)

Pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0