Slutet på min fredag och min början på lördagen..

Jepp klockan blev ju tillslut halv 8 och då möte jag upp sofia i stan och vi gick till willy och handlade lite godis och chips. Sen vandrade vi ner mot östermalm för lite myskväll. Hamnade framför tv och talang 2008. Kul att RMK gick vidare tycker jag, dom var bra.. Det roliga är att jag lyssnat på dom redan innan man såg dom i talang. Jag och Sofia hade mysigt här hemma med massor av prat och bra musik. Gick ner och satte oss på gungorna en stund på kvällen också ;) Kolla läget lite eller hur? Sen vid typ 23 tiden kanske så tog vi sällskap upp till hennes föräldrar i stan, hon skulle sova där (dom var inte hemma) för hon skulle jobba tidigt på lördagen, idag alltså. Robert var uppe i stan på harrys så det var ju tänkt att han skulle med hem sen, men så blev det inte utan plötsligt ringer han och säger att han redan var hemma, schysst liksom :( då fick jag cykla hem självis.. men det gick bra ändå :P

Nu idag gick jag upp vid 11 tiden, duscha lite och diskade, behövdes så att säga, Robert gick upp typ samma tid. Sen vid ett tiden gick jag och han upp till billingen för att hämta hans bil som han hade lämnat där igår..Passade på att köpa varsin glass också.

Ikväll blir det grillning hemma hos Roberts mamma, Ove och Niina. Ska bli mysigt! Jag tror Roberts syster och Elin skulle dit också :)

Hepp ska sätta mig på balkongen och noppra ögonbrynen nu ;) haha eller hur Sofia :P I solljuset..

image469 

Måste bara säga att jag verkligen älskar låten jag fick av dig Sofia
RAS CRICKET - SKIN

Den är sååå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0