Söndag den 11/5

Igår kväll hade jag och Robert myskväll :) Kollade på en skräckis som gick på tv:en vid 22.35 Drömfångaren ooh creppy, jag somna som tur var :P haha. Sen hände det en lustig sak egentligen innan allt detta..Mamma, Pappa, Riitta och Markku kom upp en sväng och när dom står i hallen ringer det på och en kille står där och frågar om vi har fest :S Va nää ser det ut som de liksom, jag i myskläder och robert lika så + 4 vuxna människor i dörren med skor på sig :S Öhh ne de är det fan inte sa jag, han bara jaha eller har ni fest, ne vad tror du sa jag, då frågar han om han var bjuden och jag blev ju lite sur så jag bara neej absolut inte. Precis när vi ska stänga dörren råkar han slå till grannen i ansiktet som precis öppnat dörren HAHAHAHAHA, jävlar vad grannen blev arg eller, bara drämde igen dörren..

Men gud jag kunde inte släppa detta igår, trodde liksom han kom upp för att klaga att vi var högljuda..Ja just de ja jag och älsklingen sitter vid varsin dator helt tysta utan musik, WOOOOOO vi har värsta partyt liksom ;)

Sen vid 1 tiden på natten skjutsa jag och robert hem mamma och pappa till skultorp och när vi kommer hem möts vi av ett jaa så att säga kul ljud, tänk er att det är helt knäpptyst och mörkt överallt (eftersom det var natt) och sen står föstret öppet på nedersta våningen..det enda man hör hur tydligt som helst är några jaa ganska höga stön ååååhhh ååååhhhh HA HA.. Shit kunde typ inte hålla mig av skratt när vi gick upp i trappuppgången :P

Jaa vilken kväll... :P

Idag söndag har det vart en ganska så lugn dag, har tvättat lite, handlat och sen har jag och robert passat niina för anneli kände sig inte bra och ove spelade golf..Så vi har vart på lekplatsen i bolonger och matat fåglarna i dammen och sen målat och fikat :) mys dag!
Sen nu har jag och robert nyss skjutsat roberts mamma och niina in till kss, niina har nämligen haft feber lite titt som tätt och nu när hon hade kommit hem och kollat på tv så hade hon feber igen.. stackars sötnos, hoppas det går över :)

Kvällens planer

20.30 Parlamentet
21.00 Sanningens ögonblick

Sen sova ganska tidigt!
Imorn blir det nog tibro och sånt med sofia ser det ut som nu :) Ska bestämma mer sen när hon kommer hem från jobbet.

image471RMK - I väntan på bussen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0