Sovdags

Snart så ska jag mysa ner mig i sängen , nybäddad och skön..Ska bara kolla klart på filmen jag och Robert såg igår som jag somnade till :P life as a house ni vet hehe. Föresten läs mitt inlägg innan detta och se hur duktig jag har vart med min att göra lista! Allt är typ gjort på det och jag är sååå stolt..

Sen blev jag jäkligt glad här förut när jag hittade mitt garanti bevis till minnet, okej ingen garanti på det som är sparat på det tyvärr men går det inte och laga så hey då har jag ett nytt minne iaf, gött de istället för att kasta 1000 spänn i sjön som det faktiskt kostade :) Gött de iaf!

Ne nog för mig, sov gott alla vi hörs imorn hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0