Träningsverk? WHAT :S

Haha det där är ett stort tecken på att jag är otränad, fifan.. :P Jag gjorde ju knappt nåt igår..

Idag iaf så har vi kollat på film på etiken "livet är underbart" Åh den filmen är sååå bra, älskar att dom pratar italienska också, det låter så härligt. Jag har sett filmen förut i skolan men den tåls ju att ses mer gånger..
Har även köpt 2 av 4 böcker idag av en tjej, gött de mycket billigare än att köpa i affären liksom, närmare 200 kr billigare per bok..



Väntar på att solen ska komma till balkong sida nu så jag kan sätta mig och sola lite, men snart så!
Idag ska jag bara ta de lungt..Blir grillmys med älsklingen när han kommer hem sen.

Ha en bra och solig dag, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0