Utmaning

För 5 år sedan...
Då var jag 15 år, gick näst sista året på högstadiet (tror jag) En riktig blygis var jag och rätt töntig. Åkte skridskor i princip dygnet runt..Nje inte riktigt men jag tränade iaf varje dag typ...

För 3 år sedan...
Gick på gymnasiet, längtade redan efter studenten..Hade mitt första "riktiga förhållande" HAHA 1 månad..Väldigt tystlåten och hade kommit in i slutet av min lilla konståkning"karriär" :P

För 1 år sedaan...
Då längtade jag som bara attan efter studenten, bulgarien stod näst på tur sen var det bara festerna som återstod innan den stora dagen.Vädret och stämningen var helt perfekt! Flyttade i hem till Robert där jag fortfarande bor :)

För 3 månader sedan...
Hade som mest att göra på komvux massa massa inlämningar och prov..

Igår...
Noprade jag ögonbrynen :P (stor grej för mig) HA HA

Imorgon...
Är jag ledig och ska till skara på eftermiddan och agera tränare

Om ett år...
Går jag ut komvux som undersköterska!!! :D Sen får vi se vad som händer, Kanske bor ihop med Robert (på riktigt)

Jag utmanar...
Den som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0