Dimma

Har bara gått halvdag i skolan idag, jätte skönt så vid halv 11 var jag påväg hem igen.. Satte på en film.. Jag och robert började nämligen kolla på filmen tingeling igår för att ingen kunde sova, men jag hann somna mitt i så jag passade på och kolla klart på den nu istället. Jätte söt film :) barnfilm såklart! Sen kollade jag vidare på gg avsnitt 9 på säsong 2 otroligt bra och spännande..Sen har jag nu precis kollat klart på imagine me and you.. rätt bra faktiskt. Skulle åk till skara idag men känner mig inte riktigt på g..lite ont i huvudet och allmänt hängig..Sen har jag endel att göra i skolan nu också (REDAN) Har två prov nästa vecka och sen har vi två inlämningar att göra nu inom en snar framtid.

Happ föresten kan vädret bli mer deprimerande eller? Regnet bara hänger i luften och dimman ligger lätt i luften.. egentligen väldigt mys väder att bara ligga och mysa och kolla film med lite tända ljus och så.. men inte när man hela tiden känner en stress över skolan :( blä!

ha en fortsatt bra onsdag..

FILM/SERIE JAG KOLLAT PÅ IDAG:
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0