Mys och filmkväll och idag söndag

Igår blev det en riktigt mysig filmkväll, bara jag och sötnosen. Kollade först på den magiska leksaksaffären och sen blev det kung fu panda. Somnade i soffan en stund och gick sedan och la oss runt midnatt :P

 

Gick upp rätt tidigt idag, vid 7 närmare bestämt. Jobb i skara 09.00-11.30 sen gick när jag kom hem till skövde igen vid 12 tiden gick jag till stadium och skulle köpa den där västen jag vart och kollat på i flera veckor nu.. Men jag kan fortfarande inte bestämma mig för om det ska vara en svart eller den där vit/gråa rutor färgade.. Men iaf det blev en svart nu, ska prova den lite här sen byta om inte annat :P

Idag blir det slappis dag, troligtvis en promenix snart och sen film mamma mia blir det om jag får bestämma :P



ha en mysig söndag pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0