Myshelg, 3 år, Jobb, Skola, Klippning, Ledighet

Det blev mycket inklämt på rubriken där ;)
I lörsdag var det 3 år tillsammas med robert och massa mys inplanerat sen var det jobb i skara på söndagmorgonen (lördagen också på dan) Sen var det vanlig dag med skola igår måndag och idag tisdag är jag ledig så det står härliga till både från skola och jobb! Härligt värre. Har vart och klippt mig nyss eller a gjort slingor hos lisa :) Riktigt nöjd får jag lov att säga, men nöjd det är jag varje gång jag går från henne efter klippning och slingning :) Nu ska jag snart ta och packa ner mina saker och ta bussen in mot stan, ska vara hos robert ikväll för imorn är jag ledig och då blir det filmmys. Det enda jag ska göra imorn är ett prov vid 2 tiden och det lär gå fort hoppas jag.

Fick en väldigt rolig nyhet i brevlådan idag när jag kom dit och öppnade mitt brev :) Wow glad glad glad. Ja alltså det är ju inte så att jag tror andra avundas mig diagnosen jag faktiskt har.. Men det andra är real good alltså ;)



Just de ja, packa väskan var de visst :P

Kommentarer
Postat av: jenny

ny blev jag nyfiken. vad var det för nåt?:)

2008-11-18 @ 16:14:42
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0