Nytt fredagsinlägg

Skolan började med prov idag och slutade med prov.. Allså vi hade ett prov och fick sluta efter de :P haha oj blev lite invecklat men iaf :P slutade vid 9 idag! Inte fel alls.. så jag åkte hem till mamma och har umgåtts med henne lite.. Ska snart hem till stan och sen blir det förhoppningsvis media markt och lite andra av dom nyöppnade butikerna i skövde..bara inte robert ska iväg på möte..För då blir det att åka och handla med pappa sen baka lussebullar :)

Imorn ska jag jobba, vart vet jag inte än :P hehe antingen i ishallen eller på tomtegården.. får se men en sak som är säker är att det blir fest på kvällen at sofias place ;) ska bli kul! Riktigt sugen nu faktiskt!

Sen söndag slappisdagen ;)

Ha en bra fredag!


Fin text jag hittade på
styleroom.se En inrednings sida så detta var en text en hade på en av sina väggar i köket, lite cool sådär..jag vill också ha text på mina väggar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0