Praktikprat och Myskväll

Skolan idag var rätt soft, mkt praktikprat och sen fick vi iof reda på att vi har prov nästa vecka och sen en ny uppgift att göra i svenskan men lungt ändå.. Slutade klockan 2 och där mellan på lunchen var jag madde och erica på mcdonalds och käka lite.. Inte nyttigt jag vet :( :P

Så nu har jag suttit här framför datorn i lite mer än en timme fy på mig, ska göra i ordning mig lite nu sen hoppas jag på att robert ringer så vi kan åka och handla.. Sen ikväll blir det mys med mina tjejer :)

I helgen är det festplaner också för övrigt ska bli kul ;)

Onsdag
Skola 8-11 typ
Skara 16-18

Torsdag
Skola 8-11.30
Skara 16-19

Fredag
Skola 8-11.30

Lördag
Skara 10-14
Fest hos madde

Söndag
Skara 9-11.30 (Hur ska jag orka? :P)





Så lite planer för min del i veckan :)

Kommentarer
Postat av: jenny

jag ahr ju fest på lördag linda, de minns du väl?

2008-11-04 @ 21:21:44
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0