Aidon - Stanna hos mig


Jag sitter ensam med känslan, och fet jävla ångest,
jag känner hjärtat mitt slå, fast det kommer,
nog bli bra, några dagar, när det släpper,
fast själen min skriker, när ångesten växer.
 
och jag vet inte varför jag gör, som jag gör,

jag kan inte fatta varför jag gör så,
jag skulle vilja vara lika stark också.
 
lika stark som du är (så du känner!)
när du dödar mitt hjärta.
dina ögon dom får mig förtrollad, (jag kan se dig!)
och du vet när jag kollar.
 
Om världen skulle falla sönder och samman, skulle du,
skulle du stanna hos mig, skulle du vaa' varje minut.
 
jo' jag vet att jag gör det så fel,
när jag egentligen älskar dig med varje del.
av min kropp, av mitt liv, av min själ,
 
Innerst inne är jag rädd för å' bli sårad
dä' kanske därför, jaa' själv den som sårar.

ja' blir lockad till djävulens gap, (o' jag tänker!)
fy fan vad jag är svag. -((viskar))-
 
men jag lovar dig, vill inget ont,
när mitt hjärta det fylls av din kärlek, min sol.
jag vill inte vara sån som jag är nu,
 
Kan vi börja från början, från start,
rensa vår luft så vi kan andas klart.
Vill lova dig kärlek tills den da' jag dör,
eller den dan' jag lever och vet vad jag gör.
 
Om världen skulle falla sönder och samman, skulle du,
skulle du stanna hos mig, skulle du vaa' varje minut.


Kommentarer
Postat av: Aidon

Wow! :D Nice att du skrivit ner hela min lyrik till "Stanna hos mig". Ha det bäst! // MVH Aidon

2009-01-04 @ 19:34:22
URL: http://www.Aidon.tk
Postat av: Aidon

Wow! :D Nice att du skrivit ner hela min lyrik till "Stanna hos mig". Ha det bäst! // MVH Aidon

2009-01-04 @ 19:34:58
URL: http://www.Aidon.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0