--

Det här låter töntigt kanske.. Men jag blev så glad på ett sätt när jag såg att du var hemma.. Det var ju inte meningen så men det blev så som jag hoppades. Hela jag liksom lyser upp när jag har dig nära, det kvittar om det är en eller fem meter bara jag kan känna, höra och se dig!

Men en sak du inte verkar förstå är hur mycket dom där sakerna du säger till mig, när du skämtar, egentligen hugger det till i mig men det är inget jag visar för dig. Jag tycker du borde förstå att när det är så jobbigt som det faktiskt är, och du vet hur jobbigt jag tycker det är.. Då borde du förstå att jag inte uppskattar dom skämten så som du kanske gör. Om du känner mig så väl som du borde göra då förstår du de!



Det är inte enkelt precis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0