15 oktober

En speciell dag...Egentligen borde jag vara glad, men det är jag inte..

Träffat Sofia, Lina och Jenny en sväng på pims idag, en 30 min ungefär för att vara exakt :P hehe. Sen åkte jag hem med bussen, eller ja det där är också svårt hem och hem, vart fan är mitt hem egentligen, jag har ju två..Men iaf hem till mamma och pappa då, Självklart hade mamma grejat i rummet så hon hade lagt in alla mina kläder i garderoben.
Att hon inte kan förstå de, JAG BOR INTE HÄR!


Torsdag imorn och jag börjar kl 7 för omväxlingens skull, ska vara på avdelningen imorn ska bli kul! Sen efter praktiken blir det skara och sen är det fredag och då praktik sen en lugn hemmakväll! Precis vad jag behöver.. längtar redan.. Ska bara ta mig över alla hinder först och det är många...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0