Ett kvinnligt könsorgan

Har ju glömt nämna detta tror jag :P Men i lördags eller snarare natten till söndag var jag på väg mot bussen då en tjej springer på mig, jag tänker inte mer på det utan står kvar och kollar efter sofia och lina som var lite efter mig nånstans bland allt folk. Då jag hör en röst bakom mig, ganska sur också
TJEJEN - Hallå? Ska du inte säga förlåt?
JAG - Va? Ne det var ju du som sprang på mig?
TJEJEN - Men säg förlåt då!
JAG - Nej det tänker jag inte..
TJEJEN - Men herregud, din jävla fitta

haha herregud på dig själv.. Varför ska jag be om ursäkt när det var hon som skulle gjort de..Hon var desutom äldre än jag och borde kanske inte slänga ur sig fitta för att nån inte säger förlåt haha...

Som sagt borde skrivits tidigare i bloggen, men jag kom att tänka på det nu när jag låg här och degade lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0