Helg

Lördag först gick jag upp kl 5 på morgonen för att åka ner mot landvetter på tävling med mina tjejer. Fina placeringar till dom alla :) så det var roligt! Kvällen sen så kom lina, sofia och jenny hit till mig (mamma och pappa) Lite förfest med singstar och bra musik, Sedan blev det bogrens, skit rolig kväll verkligen!!

Söndag idag så har jag sovit ut ordentligt det var riktigt skönt eftersom jag inte gjort det på ungefär 3 veckor nu.. Så det var jag värd..Eftermiddagen åkte jag in till stan och har vart med robert hela kvällen..

Veckan som kommer blir det praktik, lucha med erica, fika med erica, madde och helena? Jobba lite med ett grupparbete och sen jobb såklart.. Så fullt upp kan man säga..

Hepp nu måste jag sova, tidig uppgång imorn..06.30

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0