Skriva eller inte skriva det är frågan

Jag vill egentligen inte skriva här om detta för jag vill verka stark och jaa man kan ju inte direkt säga oberörd men iaf stark då.. Men nu spricker det igen, jag kan inte dölja det, JAG KAN INTE!
Veckan har faktiskt gått rätt bra tills nu, ja nu för några minuter sen.. Då fick nog huvudet ett litet uppvaknande om hur det faktiskt är egentligen.. jag har nog försökt dölja allt nu..allt kommer bli bra, allt kommer bli bra! Men kommer det verkligen det? Jag vet inte.. Jag vill det så mycket..

Jag tror jag skulle behöva åka bort, långt bort ett tag! Ett par veckor i nån liten stuga långt ute på landet eller så.. bara för att varva ner lite och tänka hur jag egentligen vill att min liv ska vara! Men det går ju inte för jag har inte tid, det låter helt sjukt men jag har inte ens tid att åka iväg och tänka.. jag kan inte..

Det är ju inte direkt så att jag bearbetar det som redan finns i tankarna utan snarare så att jag bara fyller på hela tiden, det ligger som på hög, höga staplar av massa massa tankar..jag orkar inte mer men vet inte hur jag ska ta mig ur vissa saker, saker som jag redan tagit åt mig för att jag ska göra..för att jag tror att jag orkar, men som jag inte gör, jag räcker inte till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0