Torsdagen över..

Imorn är det fredag, fy fan vad gött! Ska blir så skönt slutar vid 2 tiden sen ska jag till stan en sväng och sen blir det myskväll för hela slanten bara jag och tv.. Däremot lördagen kommer ta emot lite på dagen. Blir hämtad vid 05.30 sen bär det av mot landvetter.. Hade lite tur så Karin tar dom stora tjejerna på eftermiddagen så jag behöver inte stanna hela långa dagen utan är väl hemma runt två - tre kanske.. Skönt de. Sen söndagen ska jag för en gångs skull på typ 3 veckor sova uuuuut.. Nu pallar inte min kropp mer alltså, måste få sova..

Har kollat gossip girl lite nu avsnitt 6 ;)

Ska nog gå och lägga mig nu också och få lite sömn så jag orkar med fredagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0