Har jag pyjamas på mig?

idag har jag haft egna studier på förmiddagen men börjar sedan omvårdnadslektionen kl 12.30-16.00. Skulle egentligen åkte till skara och agerat tränare 16-00-18.30 men jag känner att jag har en hel del plugg och sen har jag prov på onsdag i demenssjukdomar, så jag ska nog vara hemma hos plugga. Men till skolan ska jag iaf på lektion i venprovtagningar.

Angående rubriken så: Nej jag har inte pyjamas på mig men det kan uppfattas så av omvärlden som inte kan mode :P har nämligen på mig en stor slapp t-shirt från monki idag, vänta ska ta ett kort så får ni se.... :P

Okej det blev ingen bra bild direkt men man ser lite grann :D



Så nu ska jag göra i ordning mig för fy fan vad jag ser ut :P Mitt hår ser ut som svinto eller nåt, syns lite på bilden :P
Aja ha en bra dag friends för det ska jag hejhej


Kommentarer
Postat av: Din <3

Sötnos!

2008-09-13 @ 17:22:44
Postat av: Din <3

Sötnos!

2008-09-13 @ 17:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0