Jag vet men här kommer lite om min helg

Jag vet att jag skulle skriva igår men det blev inte så för jag åkte hem till mamma och var där hela dagen igår :)
Men iaf lite om lördagen :) Den var hel lyckad! Först åt vi lite mat hemma hos madde, tacos. Sen kom hennes mamma och hämtade oss och skjutsade oss till fagersanna där maddes kille och kusin var. Började dricka lite och sen kom det några killar till. Hade verkligen skit kul! Minns inte rikigt vad klockan var men runt halv 11 nånstans så fick vi skjuts in till skövde där vi gick till husaren och dansade lite och sen var klockan helt plötsligt halv 2 och det var dags att börja dra sig utåt för ericas buss skulle gå vid 2 tiden.. Tack tjejer för en hel rolig lördag!

       

På söndagen sen så gick jag upp vid halv 9 och käkade frukost sen fixa i ordning mig och åkte till mamma med 12 bussen.. Hemma hos mamma satte jag igång med lite pizza bak..Så nu har jag färdiga hemmagjorda pizzor i frysen att bara ta upp när man är lite sugen :) grymt bra.. Sen skjutsade pappa hem mig vid halv 6 tiden..Jag och pappa pratade om den där canada goose jackan.. jag vill ju ha en svart den långa varianten eftersom Ida ska få en till halva priset tänkte jag hänka på. Egentligen kostar den ju runt 6000 men vi får sen får 3000 ;) Sånt man inte får tala om men.. Idag ska jag säga till Ida att jag vill vara med så hoppas hon säger att det går bra nu ;) thii..aja nu måste jag gå..pussshej

Måndag
Eget arbete rehab 08.00-11.30
Profilkurs information 12.30-13.30
Skara 16.00-19.00

Tisdag
Eget arbete socialomsorg 08.00-11.30
Ingen svenska 12.30-14.00
Föreläsning rehab 14.30-16.00

Onsdag
Prov omvårdnad 08.00-11.30
Skara 16.00-19.00

Torsdag
Egna studier medicinsk grundkurs 08.00-11.30
Egna studier socialomsorg 12.30-16.00
Skara 16.00-19.00
Besched DAG

Fredag
Medicinsk grundkurs 08.00-11.30

Lördag
LEDIG

Söndag
Heldags is skara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0