Fest hos oss 25/4

En väldigt lyckad lördsag kväll hemma hos mig och Robert :) Sofia, Malin, Lina, Robin, Jenny och Begge kom hem till oss på kvällen för lite fest, vi hade verkligen jätte roligt, massa skratt, sång och dans! Sen bar det av ner mot stan och in på bogrens :D

Tack för en lyckad kväll vänner, det måste vi göra om snart!


Robert <3


Vi spelade ölspelet


Malin, Jenny, Jag och Lina


Malin och Sofia


På balkongen, Lina, Robin, Begge, Jenny


Dans: Sofia, Jenny, Malin, Lina


Jag, Jenny, Lina, Sofia, Malin






Idag har vi vart på studiebesök på hospic i lidköping, sen har jag haft lektion på eftermiddagen.

Jag idag, med min nya t-shirt :) Älska Älska! Fick den av min syster


Kommentarer
Postat av: Erica

snygging <3 <3

2009-04-28 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0