Idag tisdag

har vart på studiebesök idag på utväg sen tog jag, madde och helena en fika på gräddhyllan. Jag har även vart på stan idag och försökt hitta nåt till Robert som fyller 22 år idag :) Han fick en t-shirt av mig som han verkar nöjd med iaf sen godis men han och jag får ta ett strög tillsammans då han får välja ut något mer för det är så svårt att hitta ngt, han säger bara jag vet inte vad jag önskar mig när man frågar också :P haha.

Men nu har vi iaf firat honom så erica och madde på lördag blire tidahölm ;)

har glömt visa mina nya skor som jag köpte när jag var på elins med mamma och malin i söndags, så här ser dom ut iaf :D



Kommentarer
Postat av: lina

väldigt snygga <3

2009-04-30 @ 11:50:29
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0